High Impact Trainshops

Maak je campagnes succesvol

Inzicht

Herken je een of meer van deze situaties?

  • Het maken van een echt goede en strakke briefing is moeilijk. Creatie moet zijn weg zoeken in te lange briefings met uitgebreide bijlagen.
  • Het beoordelen van creatieve concepten gebeurt vaak willekeurig, vrijwel alleen vanuit buikgevoel en niet gestructureerd en rationeel.
  • Er is intern veel overleg en afstemming nodig en dat leidt vaak niet tot geweldige campagnes.

Kortom, veel reclame kan veel beter. Maar hoe dan? Met behulp van twee door mij ontwikkelde en geperfectioneerde unieke High Impact Trainshops (combi training & workshop) waarmee jij als MarCom professional kan zorgen dat je de best mogelijke campagnes van je reclamebureau krijgt.

Behoefte

Ik merk dat veel Marketing- en Communicatieprofessionals hun reclamecampagnes succesvoller willen maken, maar niet goed weten hoe. Ben jij ook op zoek naar praktische kennis, tools en vaardigheden, waarmee je jouw professionele rol beter kunt spelen en het verschil kan helpen maken?

Mijn belofte: Succesvolle Campagnes

Je krijgt antwoorden, tips & tricks op vragen als:

  • Hoe ontwikkel ik een messcherpe, excellente briefing?
  • Hoe beoordeel ik creatieve voorstellen effectief en met iedereen op dezelfde manier?
  • Hoe zorg ik dat ik de beste voorstellen van mijn creatieve bureaus krijg?
  • Hoe koppel ik mijn reactie zodanig terug dat de creatieve voorstellen echt beter worden?
  • En hoe manage ik de interne besluitvorming effectief zodat de boel niet verwatert omdat iedereen er een plasje over wil doen?

Learning by doing

Ik geloof dat je als MarCom professional het meeste baat hebt bij trainingen die stukjes theorie direct omzetten naar praktische handvatten en vaardigheden. Daarom zijn de Trainshops zeer interactief. En omdat er maximaal 9 deelnemers zijn, komen jouw specifieke vragen altijd aan bod. Bovendien mag je je eigen briefings en campagnes inbrengen, zodat je direct in je werk toe kunt passen wat je leert.

High Impact Trainshops

Daarom heb ik een tweetal High Impact Trainshops ontwikkeld, die jou naar een structureel hoger niveau tillen:

Waardering

Deze Trainshops worden door de deelnemers hoog gewaardeerd met cijfers tussen de 8,4 en 9,5.

Zie hier een review: https://www.nima.nl/nieuws/workshop-creatieve-concepten-beoordelen/

Wie gingen je voor?

Ik verzorg het High Impact Trainshop programma en onderdelen ervan al ruim 17 jaar voor o.a. het NIMA en als incompany training voor bedrijven als APG, ARAG, ASR, Centraal Beheer, CZ, De Friesland, Eneco, EY, Essent, FBTO, Interpolis, Kempen & Co, Liberty Global, Martini Ziekenhuis, Nima, NS, Obvion Hypotheken, Post NL, Rabobank en Reaal Verzekering. Inmiddels hebben honderden marketing- en communicatieprofessionals hun skills met deze trainshops structureel en substantieel verbeterd.

Speciale aanbieding

Als je je inschrijft voor beide Trainshops, betaal je geen €1.590,- excl. btw, maar slechts €1.290,- excl. btw.

https://adriaanoomen.nl/wp-content/uploads/2018/11/add-focus-adriaan-oomen-portret-160x160.jpg

Vragen over mijn High Impact Trainshops?