Mijn partners en ik zijn het beste op onze plek waar de belofte aan vernieuwing toe is; bij die organisaties of merken die juist van (meer) betekenis kunnen zijn door anders te zijn dan de anderen. En die graag onweerstaanbaar aantrekkelijk voor klanten en medewerkers willen worden.
Als gevolg van de toenemende drukte, veiligheidseisen en controles loopt de reiziger op Eindhoven Airport niet meer zoals vroeger zomaar even door van zijn auto naar het vliegtuig. Hij ervaart, net als op een groot vliegveld, in toenemende mate de reizigersstress die we allemaal kennen: ‘Heb ik wel goed ingepakt? Is mijn koffer niet te zwaar? Hoe zat dat ook alweer met die vloeistoffen? Hoe laat moeten we er zijn? Kan ik wel dichtbij parkeren? Is er geen file?
De wereld verandert voortdurend, en daarmee ook de behoeften van Rijn IJssels studenten en partners. Rijn IJssel heeft daarom gekozen voor een nieuwe strategische koers. Een nieuwe koers, te zien als een weg vooruit; een route met ruimte voor talent, persoonlijke aandacht en ontwikkeling.
Een selectie van onze opdrachtgevers