Hoe

Jouw onweerstaanbare belofte begint met een ontdekkingsreis

Nieuwsgierig

In elke organisatie zit de kiem voor haar belofte besloten. Je hoeft ‘m alleen maar te willen vinden. Ik doe dat door de belangrijkste behoeften van je klanten te identificeren en te verbinden met hetgeen waar jouw organisatie het allerbeste in is. Vanuit nieuwsgierigheid als leidraad en met scherpte als gereedschap. Zo help ik je jullie belofte in 3 stappen te ontdekken en te laten vliegen. Zodat je jouw klanten kunt raken en je medewerkers bezielen.

1. Ontdekken

Samen ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis, waarin we pragmatisch en resultaatgericht op zoek gaan naar de onweerstaanbare belofte van jouw merk. Daarbij beginnen we bij je klanten: wat zijn hun fundamentele behoeften en drijfveren? Dat verbinden we aan je organisatie: waar zijn jullie onderscheidend goed in?

2. Verbeelden

Vervolgens brengen we samen met jouw bureau je belofte tot leven door deze creatief te laten verbeelden in Branding en Communicatie. Met een ‘Big Idea’ dat zorgt voor die magische aantrekkingskracht, waarmee je mensen inspireert, enthousiasmeert en in beweging brengt. Dat nieuwe klanten verleidt én medewerkers vervult met trots. En dat de basis is voor al je uitingen, klantcontacten en klantervaringen.

3. Beleven

Jouw onweerstaanbare belofte gaat pas echt vliegen als mensen deze niet alleen zien en herkennen, maar ook erkennen en ervaren. Kortom, als ze beleven dat de hoopvolle verwachting, die je met je belofte hebt gewekt, ook echt wordt waargemaakt.

Hierdoor krijgen je medewerkers bovendien nieuw vertrouwen en worden ze weer trots op hun organisatie. Zo leidt bezieling tot een geweldige beleving en visa versa.

 

Is jouw merk toe aan een onweerstaanbare belofte?