Kippenvel begint bij een onweerstaanbare belofte, een belofte die raakt, die tot de verbeelding spreekt.
Daarom slijpen we net zo lang aan je belofte tot we het perfecte zinnetje of het perfecte woord te pakken hebben: jouw onweerstaanbare belofte (zoals bij Eindhoven Airport: lees hier de case).
We zijn pas tevreden als het resultaat zo scherp is dat het een tikje schuurt waardoor het mensen prikkelt en uitdaagt.
En om je belofte haar onweerstaanbare magische aantrekkingskracht te geven, verbeelden we deze in a Big Creative Idea. Dat idee is de basis voor alle manieren waarmee je (nieuwe) klanten verleidt en medewerkers ontketent hun grenzen te verleggen om die belofte waar te maken.
Bijvoorbeeld in de vorm van een kippenvel bezorgende reclamecampagne. Of met events, wervingsacties voor nieuwe klanten of nieuwe medewerkers (employee branding), podcasts, video’s en online activaties e.d.
Samen met jou, je klanten en je medewerkers ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis, waarin we op zoek gaan naar de onweerstaanbare belofte van jouw merk.
Jouw onweerstaanbare belofte komt tot bloei als mensen zien, herkennen, erkennen, ervaren en beleven dat de hoopvolle verwachting, die met de belofte wordt gewekt, ook echt wordt waargemaakt.
Samen met jou, je klanten en je medewerkers ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis, waarin we op zoek gaan naar de onweerstaanbare belofte van jouw merk.
Jouw onweerstaanbare belofte komt tot bloei als mensen zien, herkennen, erkennen, ervaren en beleven dat de hoopvolle verwachting, die met de belofte wordt gewekt, ook echt wordt waargemaakt.