Centraal Beheer heeft voor de zakelijke markt een nieuwe groeistrategie opgesteld. Het team dat verantwoordelijk is voor de uitvoering hiervan is grotendeels vernieuwd, evenals de werkwijze (agile).
Om met dit vernieuwde team de kansen in de markt maximaal te kunnen benutten was er behoefte aan een professionaliseringsslag. Het doel was ‘common ground’ te realiseren om op een effectieve manier op basis van de merkbelofte deze uitdaging gemeenschappelijk aan te gaan. Uit inventarisatie bij een aantal medewerkers bleek er vooral behoefte aan:
Deze behoeften werden vertaald naar een drietal Trainshops (combinatie van Training en Workshop) op maat . Hierin leerden medewerkers op basis van vragen en cases uit hun eigen werksituatie in een actief ‘hands-on’ format met een mix van theorie, tools en rollenspellen hoe ze zich snel en structureel konden verbeteren. De deelnemers evalueerden de Trainhops met gemiddeld een 8,2. Daarbij was veel waardering voor o.a.:
Daarnaast werd de koppeling met het merk goed gelegd en ervoeren de deelnemers de Trainshops als inspirerend. Kort na het Trainshop-programma kwamen de eerste proposities los en werden er aansprekende resultaten geboekt. Kortom, een effectief Trainingsprogramma, dat direct voor concrete resultaten zorgde.
Adriaan Oomen wist onze veelal nieuwe mensen snel en effectief naar een hoger niveau te tillen met zijn inspirerende interactieve Trainshops op maat. De deelnemers kwamen enthousiast en beter geëquipeerd terug uit de trainingen. Fijn was dat ze direct aan de slag konden met de tools die werden aangereikt. Adriaan weet op een zeer prettige manier te enthousiasmeren maar ook te confronteren.
Marc Bijwaard,
Head of Customer Experience Marketing
Ik verzorg het High Impact Trainshop programma en onderdelen ervan al ruim 17 jaar. Inmiddels hebben honderden marketing- en communicatieprofessionals hun skills met deze trainshops structureel en substantieel verbeterd. Schrijf je in voor mijn High Impact Trainshops.