Herken je een of meer van deze situaties?
Kortom, veel reclame kan veel beter. Maar hoe dan? Met behulp van twee door mij ontwikkelde en geperfectioneerde unieke High Impact Trainshops (combi training & workshop) waarmee jij als MarCom professional kan zorgen dat je de best mogelijke campagnes van je reclamebureau krijgt.
Ik merk dat veel Marketing- en Communicatieprofessionals hun reclamecampagnes succesvoller willen maken, maar niet goed weten hoe. Ben jij ook op zoek naar praktische kennis, tools en vaardigheden, waarmee je jouw professionele rol beter kunt spelen en het verschil kan helpen maken?
Je krijgt antwoorden, tips & tricks op vragen als:
Ik geloof dat je als MarCom professional het meeste baat hebt bij trainingen die stukjes theorie direct omzetten naar praktische handvatten en vaardigheden. Daarom zijn de Trainshops zeer interactief. En omdat er maximaal 9 deelnemers zijn, komen jouw specifieke vragen altijd aan bod. Bovendien mag je je eigen briefings en campagnes inbrengen, zodat je direct in je werk toe kunt passen wat je leert.
Daarom heb ik een tweetal High Impact Trainshops ontwikkeld, die jou naar een structureel hoger niveau tillen:
Deze Trainshops worden door de deelnemers hoog gewaardeerd met cijfers tussen de 8,4 en 9,5.
Zie hier een review: https://www.nima.nl/nieuws/workshop-creatieve-concepten-beoordelen/
Ik verzorg het High Impact Trainshop programma en onderdelen ervan al ruim 17 jaar voor o.a. het NIMA en als incompany training voor bedrijven als APG, ARAG, ASR, Centraal Beheer, CZ, De Friesland, Eneco, EY, Essent, FBTO, Interpolis, Kempen & Co, Liberty Global, Martini Ziekenhuis, Nima, NS, Obvion Hypotheken, Post NL, Rabobank en Reaal Verzekering. Inmiddels hebben honderden marketing- en communicatieprofessionals hun skills met deze trainshops structureel en substantieel verbeterd.
Als je je inschrijft voor beide Trainshops, betaal je geen €1.590,- excl. btw, maar slechts €1.290,- excl. btw.