Beleven

Waarmaken

Jouw onweerstaanbare belofte gaat pas echt vliegen als mensen zien, herkennen, erkennen, ervaren en beleven dat de hoopvolle verwachting, die met de belofte is gewekt, ook echt wordt waargemaakt.

Bezielen

Een onweerstaanbare belofte zorgt voor nieuwe bezieling waardoor je medewerkers deze graag waarmaken. Zowel in de vorm van heldere en onweerstaanbare proposities als door gedrag dat als krachtige bewijsvoering voor je belofte gaat dienen.

Veranderen?

Soms is een transformatie van de organisatie nodig om de nieuwe belofte waar te kunnen maken. Samen met mijn collega experts op het gebied van organisatieverandering helpen we je hier invulling aan te geven. Zodat de verandering plaatsvindt die nodig is om jullie onweerstaanbare belofte met nieuwe bezieling te kunnen vervullen.

Toekomstproof

En voor het empoweren van de marketing- en communicatiemedewerkers is er ons ADDFOCUS High Impact Training & Coaching Programma, waardoor ze in de toekomst nog beter invulling kunnen geven aan je nieuwe belofte.

https://adriaanoomen.nl/wp-content/uploads/2018/11/add-focus-adriaan-oomen-portret-160x160.jpg

Is jouw organisatie toe aan een onweerstaanbare belofte?

https://adriaanoomen.nl/wp-content/uploads/2018/11/add-focus-adriaan-oomen-portret-160x160.jpg

Is jouw organisatie toe aan een onweerstaanbare belofte?

Proces

1. Ontdekken

Samen met jou, je klanten en je medewerkers ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis, waarin we op zoek gaan naar de onweerstaanbare belofte van jouw merk.

2. Verbeelden

Kippenvel begint bij een onweerstaanbare belofte, een belofte die raakt, die tot de verbeelding spreekt.

Proces

1. Ontdekken

Samen met jou, je klanten en je medewerkers ondernemen we een fascinerende ontdekkingsreis, waarin we op zoek gaan naar de onweerstaanbare belofte van jouw merk.

2. Verbeelden

Kippenvel begint bij een onweerstaanbare belofte, een belofte die raakt, die tot de verbeelding spreekt.